сряда, 4 ноември 2009 г.

Crying - Плач

crying woke me up ... strange ... two hours after you kissed me i kissed you hugged me i hugged you for sweet dreams in the dark our baby fell from the cot cried over the pain long and sad we fussed covering the bruises with kisses and softly spoke: hush little baby we won't allow this to happen you'll never fall get hurt or cry on cotton clouds in fluff made of dreams you'll fly because you're our never conceived never born dear child

събуди ме плач ... странно ... два часа след като ме целуна те целунах и ме прегърна и те прегърнах за сладък сън в мрака нашето бебе от креватчето паднало дълго и жално оплакваше болката засуетихме се ние с целувки покрихме ожуленото
с топли думи нареждахме: шшш тихо бебченце няма да позволим това да се случи никога няма да паднеш да се удариш да страдаш да плачеш на памучни облачета в пух от мечти ще летиш та ти си нашето никога незаченато неродено детенце

Copyright: Maya Lyubenova

Няма коментари:

Публикуване на коментар