вторник, 20 октомври 2009 г.

Infected - Инфекция

____________________


INFECTED

Help me, please!
I fell in a trap -
a bleak, disgusting, hairy mood ,
attacked me
from a dark corner.

The rosy touch
of my tender hand -
transformed into a thunderbolt.

Not a kiss -
a tongue of a snake
hid between the passionate lips.

Tender whispers?
No, frantic shrieks
whirled like a crushing tornado.

Each sentence
and thought paraphrased -
so they can even shatter a stone.

An incubus
in the smeared sheets,
its bloody footprints on the floor.

Infecting
the house of my mind,
there's no way of escape.
I fear.

Before this
can conquer my soul -
help me, help me, please, help me, dear!

ИНФЕКЦИЯ

Помощ!
Попаднах в капан!
Отвратително, мрачно и рошаво
настроение ме издебна
зад ъгъла.

Ласката розова
в нежната длан
то преобърна в мълния.

Не целувка,
а змийски език
между топлите устни скри ...

Вместо шепот -
неистов вик
своя леден тайфун изви.

Прекрои всяка мисъл, дума и звук -
не сърце,
а камък да пръснат ...

Инкубус
в постелята потен лежи,
а по пода - кървави стъпки.

Инфектира
дома ми и мисълта,
няма начин за бягство.

Уви!

Преди да превземе и моята душа -
помогни ми, моля те, помогни!

Copyright: Maya Lyubenova

Няма коментари:

Публикуване на коментар